دیدن این فیلم های علمی تخیلی از واجباته!!
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

این روزها تعداد زیادی فیلم برای انتخاب و تماشا وجود دارد . محدود کردن جستجوی شما بر اساس ژانر کمی کار را دشوار می کند زیرا یافتن بهترین فیلم های هر ژانر کمی زمان بر تر است. به طور حتم یافتن فیلمی که دوست دارید می تواند سخت باشد . ما برای شما لیستی از بهترین فیلم های علمی تخیلی که می توانید تماشا کنید تهیه کرده ایم پس با ما همراه باشید.

فیلم A Quiet Place Part II

فیلم یک مکان آرام ماجرای دنیای آخرالزمانی را نشان می دهد که اکثر مردم بر اثر حمله هیولاها مرده اند و یک خانواده زمانی که متوجه می شود این هیولاها کور هستند و فقط صدارا تشخیص می دهند از آن آشوب فرار می کنند. در قسمت دوم این فیلم مهیج ماجراهای آن خانواده همچنان ادامه دارد و گروهی از افراد جدید نیز به آن ها اضافه می شود.

 

فیلم Prospect 2018

پر از تعلیق و استیصال ، Prospect فیلمی اصیل است که دارای مفاهمین خانواده ، اعتماد و فریب است. وقتی سرانجام یک پدر و دختر در جستجوی کار استخراج در فضا شغل خود را پیدا می کنند ، باید تهدیدهای ناشناخته ای را به جان بخرند. ریتم این فیلم کمی کند است و با توسعه شخصیت پیش می رود ، اما هنگام در نظر گرفتن محدودیت های تعیین شده توسط بودجه نسبتاً کم (کمتر از 4 میلیون دلار) احتمالا از نظر شما هم این فیلم در لیست بهترین ها قرار می گیرد.

 

فیلم Mad Max 1979

در آینده ای ناگوار(سری فیلم های مد مکس در پایان جهان و آینده اتفاق می افتند) ، پلیس هایی در حال گشت زنی هستند که توسط یک باند دوچرخه سوار دیوانه که فکر می کنند صاحب جهان هستند ، به چالش کشیده می شوند. با وجود شباهت کمی از جامعه ، این رانندگان بدلکاری با کت چرمی هستند که باید مردم را در یک ردیف نگه دارند. دیدن این فیلم اگر به فیلم های آخرالزمانی علاقه داشته باشید بسیار گزینه خوبی است.

 

فیلم What Happened to Monday2017

داستان آنچه برای روز دوشنبه اتفاق افتاده است: در جامعه ای با سیاست سختگیرانه که هر خانواده تنها باید یک فرزند داشته باشد، انواده ای 7 قلو به دنیا می آورد و دور از چشم دولت آن ها را برزگ می کند. 7 فرزند این خانواده هر یک اسامی هفته را دارند. وقتی دوشنبه ناگهان مفقود می شود ، بقیه اعضای خانواده هستند که باید تا پای مرگ خودشان را برای یافتن وی به خطر بیاندازند.

 

فیلم Mortal Kombat 2021

نام مورتال کومبت به طور حتم برای همه گیمر ها آشنا است.ماجرای فیلم براساس زندگی یکی از مبارزین است که رزمی است که ضربات سختی را در مبارزه برای دریافت پول زیاد تحمل می کند. او حالا باید برای دریافت مقام بهترین مبارز جنگ های زیادی انجام دهد.

 

فیلم dune 2021

داستان فیلم در آینده‌ای دور و در سیاره‌ای به نام آراکیس رخ می‌دهد که به خاطر طبیعت بیابانی خود به تل‌ماسه مشهور شده‌است. این سیاره که تنها منبع ماده‌ای ارزشمند است ، آوردگاهی برای نزاع چندین گروه مختلف می‌شود و…

 

منبع: دیدن این فیلم های علمی تخیلی از واجباته!!





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: